Pareri despre zilele de luni


Stangamana e termenul perfect in dauna termenului saptamana, pentru a descrie acest nou inceput. Startul acestei noi saptamani nu se anunta deloc stralucit inca de la inceputul sesiunii (adica de acum vreo 2 saptamani), asta din prea multa “dragoste” pentru facultate, azi-noapte am fost nevoit sa repar ce mi-a fost lene sa fac un semestru intreg, anume sa ma ocup de un mic proiect la care am lucrat pana la ora 4 a dimineti de astazi (very important!

Am uitat sa ascult imnul acelei ore Gwen Stefani - 4 In The Morning, doar asa sa vedem ce sentiment ma incearca pe piesa in cauza la ora respectiva); cu piesa sau fara piesa stiu sigur ca sentimentul care ma incerca era unul foarte somnoros.

Dupa 4 ore de somn (not enough!) m-am trezit… Obosit (logic)! Asa-i cand iti ucizi dulcele somn pentru un proiect peste care sunt foarte convins ca profesorul nu isi va arunca nici cea mai scurta privire! In rest o zi obisnuita, banala, monotona, plicitisitoare!

Cu exceptia orelor de la radio! Asadar o saptamana care incepe mai nefericit, asta daca mai pun la socoteala si un accident de circulatie destul de grav, care mi-a fost dat sa-l vad in aceasta seara in drumul meu de la radio spre casa. (Nu stiu care e faza dar de la un timp mie dat sa vad astfel de accidente… si nu e absolut deloc placut). Sper sa-mi revina norocul odata cu prea frumoasa zi de marti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu